Aku tengah tengok drama Korea masa Ting masuk bilik aku. Pause sekejap, aku pandang Ting. Ting senyum-senyum aje. Mesti nak ugut bagi tahu ketua FYDP aku yang aku masih boleh layan drama kat bilik.

"Aku nak tengok sikit je. Kalau tak best, aku berhentilah!" Percubaan cover yang baik.

"Aku tak kisah la. Tapi kalau kamu nak tengok drama yang best, aku cadangkan satu siri Jepun. Cerita fasal flight-attendant."

"Aku tak berapa layan sangat cerita Jepun sebenarnya. Cerita apa? Flight-attendant??"

"Ye la, cerita flight-attendant. Alah, dalam Bahasa Melayu kita sebut PERAGAWATI!!"

Dan aku terfikir, berapalah si Ting ni dapat untuk kertas Bahasa Melayu masa SPM dulu!

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati