Emak ada kursus ICT di Johor Bahru selama 3 hari (mulai hari ni). Kalau kursus bab lain memanglah perkara biasa tapi kali ni aku aku sendiri hairan. Dalam banyak-banyak cikgu kat sekolah tu, kenapa mak aku yang terpilih memandangkan tahap pengetahuan mak yang agak minima dalam bab ICT ni. Kalau menaip memang berjam-jam lamanya. Satu-satu huruf kat keyboard tu dia tekan.Hehehe. Tapi yang paling aku bimbang sebenarnya pasal abah yang terpaksa jadi orang bujang. Adik aku yang ada kat rumah pun dah daftar masuk asrama minggu lepas. Dah la abah tengah demam sekarang ni. Moga abah cepat sembuh!

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati