Sebut pasal bujang, teringat pulak pada press conference Siti Nurhaliza tengah hari tadi yang bakal menamatkan zaman bujangnya. Awal pagi tadi Said dah sms beritahu. Ee dah start gelabah. Balik latihan gamelan Ee beritahu aku dengan muka masamnya, "Sah, Siti dengan Datuk K". Bila aku cek status YM kawan-kawan aku, macam-macam ada. Baik yang sokong Siti dan tak kurang jugak yang mengutuk (Ee la paling frust, siap tulis Datuk K phidophilia...hahaha). Aku bukanlah fanatik Siti tapi aku senang mendengar lagu-lagu dia dan suara dia. Kalau dah sekian lama Siti menggembirakan hati peminat-peminatnya, berilah peluang untuk dia menggembirakan hatinya pula sekarang ni. Doakanlah yang terbaik untuknya>

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati