Aku YM Ting semalam. Saja nak wish Happy Chinese New Year. Kebetulan nampak Kai San sedang on-line.

"Kai San, just drop by to wish you Happy Chinese New Year!"

Mesej yang sama dihantar kepada Ting. Dan perbualan menjadi semakin panjang. Agak terganggu sebab terpaksa bermesej dengan dua orang serentak. Dengan Kai San sekadar ingin berbasa-basi (Maksudnya just to try to have conversation) manakala perbualan dengan Ting lebih kepada gossip-gossip terkini.

"Apa pun Kai San, all da best 4 dis coming new year!" Mesej aku pada Kai San. Mengharapkan perbualan berhenti.

"Kapten, u kije kat KL ke?" Kai San masih menyambung perbualan.

Aku bagi tahu Ting.

Aku: Kai San ni x nampak ke hint "apa pun" tu? Tu nak end conversation la! (sigh)

Ting: Aku rasa kamu kena highlight perkataan apa pun tu kot...tak pun bagi bold sket! wakakaka!

Dan gossip bersama Ting diteruskan.

Aku: Dah la Ting, aku nak mandi, pastu tidor...malam ni kena kije malam.

Ting: .......

Aku: Apa lagi ni...dah2 gi mandi sana...aku nak gi makan la!

Ting: Aku tunggu ko guna ayat apa pun la ni...hahaha

Siot je...Ok la Ting, apa pun Happy Chinese New Year! (dan perbualan pun terhenti)

Btw (by the way), perasan x, kalo nak menyampuk benda yg totally bukan dalam perbicangan, kita akan guna btw? - seperti ayat ni la kan... =p

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati