Aku buka internet. Cari gambar artis bertudung. Bukannya apa, ada satu gambar Farah AF2 bertudung yang pernah aku simpan sudah ter"delete" (kalau dah ter- tu, maksudnya tak sengajalah). Gambar Farah pakai tudung warna merah jambu. Aku memang suka gila gambar tu sebab Farah nampak sangat comel dan sopan. Gambar untuk Utusan Melayu kalau aku x silap. Dalam sibuk aku meng-"Google", terjumpalah gambar-gambar ni. Macam mana gamaknya kalo gambar artis2 antarabangsa bertudung. Ada macam ni ke?




Aishwarya Rai

Britney Spears



Avril Lavigne



Oprah


Dan aku respek dengan orang yang edit gambar2 ni. Hasil editing yang amat kemas. Kalau artis antarabangsa pun dah bertudung, artis kita bila lagi??




These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati